"איפה ההבטחות הכלכליות?" | הפרשנים

אסתי פלד No Comments on "איפה ההבטחות הכלכליות?" | הפרשנים

הפרשן אבי בלום במהדורה המרכזית: "הלכו למהלך הזה בלי טיפת הסברה והחרדים הופכים לפנים של הרפורמה". ארליך: "הממשלה הייתה צריכה להקדיש את אותו קשב לנושא הכלכלי"

צילום: חיים צח, לע״מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשנים עו"ד אבי בלום ואריה ארליך, שוחחו הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על התנהלות הממשלה בנושא הרפורמה המשפטית והנזק שנגרם לציבור החרדי.

אבי בלום: "כשהכל התחיל החרדים אמרו ליריב לוין שמעניין אותם רק חוק הגיוס עם פסקת התגברות. אמר להם לוין שצריך ללכת לבליץ החקיקה שרק לאחריו נוכל ללכת לגיוס ותקציב המדינה. ידעו שתהיה מחאה אבל לא עד כמה. אבל כל הקונספציה כשלה. פסקת ההתגברות לא תגיע עד פסח. החרדים נמצאים בברוך אמיתי".

על יוקר המחיה: "בסוף מי שסובל זה האזרח החרדי. שהחרדים יכנסו לחדר ויגידו עד כאן".

עוד אמר בלום: "אני לא בטוח ששופטים שמרנים הם באמת לטובת החרדים בזמן אמת. יותר קל לסגור דילים עם ליברלים משמאל. הלכו למהלך הזה בלי טיפת הסברה והחרדים הופכים לפנים של הרפורמה".

אריה ארליך: "אנחנו צריכים לזכור שזה לא מספק לחם ולא עוזר לרוב העם מול יוקר המחיה. מאוד קשה להתקיים כאן ומכל הדברים הללו שום דבר לא נעשה. למה שר האוצר הולך לנאום בחו"ל? הוא צריך לדאוג שהאזרחים יוכלו לעשות פסח בצורה נורמלית. יש הרגשה שרובצת קללה על הממשלה הזו".

עוד אמר: "השמאל לא יודע להפסיד, אבל הימין לא יודע לממש את הניצחונות שלו. אם היה שיפור כלכלי ממילא המחאה הייתה דועכת. אםהרק הממשלה הייתה מוכיחה שהיא מקדישה לפחות את אותו קשב לנושא הכלכלי, את אותו קשב שנותנים לרפורמה המשפטית, לחוק המתנות ולחוק דרעי".



0 תגובות